.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت ارشاد از طرح ملی تلاوت قرآن کریم در مازندران

 شمال نیوز: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی با تمام قوا از طرح ملی تلاوت قرآن کریم در این استان حمایت و پشتیبانی می کند.

به گزارش شمال نیوز، احد جاودانی روز پنج شنبه در دیدار حسین مقدم کیا دبیر ستاد طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور در مازندران افزود: مازندران از ظرفیت های بالقوه ای در زمینه قرآنی برخورداراست و طرح ملی تلاوت قرآن کریم می تواند شاخص های قرآنی استان را ارتقاء دهد.

وی اظهارداشت: طرح ملی تلاوت قرآن کریم چون منشور اصلی اش نوجوانان بوده طرح ارزشمندی برای کاهش بزه های اجتماعی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران شناسایی افراد مستعد در حوزه قرآنی را ضروری دانست.

وی تأکید کرد: برای شناسایی افراد مستعد باید از دوره دانش آموزی شروع کرد تا استعداد های تدوین شده طرح ملی تلاوت شناسایی شود.

وی عنوان کرد: برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان بین المللی در کنار آموزش های دوره ای در جهت توانمندی و پرورش این استعدادها بسیار موثر است.

جاودانی تبیین ابعاد طرح ملی تلاوت قرآن کریم توسط اهل فن و نخبگان نوجوان را از دیگر ضرورت ها در این حوزه ذکر و بیان کرد: باید این اهتمام در مازندران باشد تا این استان با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای برتر از نظر فرهنگ قرآنی در کشور در جایگاه نخست قرار گیرند.

دبیر ستاد طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور هم گفت: نیاز جامعه امروزی با توسعه فرهنگ قرآنی و این مولفه مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

حسین مقدم کیا در این دیدار افزود: در طرح ملی تلاوت قرآن کریم عاملیت به قرآن و عمل به آموزه های این کتاب آسمانی تبیین می شود.

وی اظهار داشت: به برکت قرآن کریم طرح ملی تلاوت قرآن کریم از سال 91 در مازندران شروع شده و نخبگان به جامعه تحویل داده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.483 seconds.